درباره هستی من




Friday, February 18, 2005

٭
جایزه! جایزه... بدو بدو جایزه!

شده تا حالا خیلی جو گیر شین و فکر کنین خیلی برای آدم ها مهم هستین و همه نشستن که آدرس ایمل شما رو هک کنن؟ من چند روز پیش دچار این حالت شدم! احتمالاً فکر کرده بودم وایزپرزیدنت جایی هستم! خلاصه که رفتم پسورد اون ایمیل مهم ِ که توش کلی عکس دارم و کلی آدرس و غیره رو عوض کردم! از ترس کی؟ از ترس هکر ها!
خلاصه، فردای اون روز( که 2 روز پیش بود) هر چی فکر کردم یادم نیومد که چی گذاشتم!
حالا هی فکر کن! فکر کن! نه خییییییییر عمراً یادم نمیاد که نمیاد.... دیگه وقتی از این حافظه تخمی ام ناامید شدم... زنگ زدم به کلی آدم کار درست اینترنت باز و همه گفتن یاهو رو نمی شه هک کرد!
اون قسمت فراموش کردن پسورد هم که به کارم نمیاد چون همه چیز رو 4-5 سال پیش کس شعر وارد کرده بودم!!!!
به همین راحتی! ایمیلم پرید! همونی که خیلی دوسش داشتم.... همونی که همه دنیا آدرسش رو داشتن، پرید.
خوب حالا یکی پیدا می شه بتونه یاهو هک کنه و زحمت بکشه پسورد منو پیدا کنه؟
از فرد موفق توسط هدایای نفیس قدردانی خواهد شد!




........................................................................................