درباره هستی من




Thursday, January 17, 2013

٭
دنیا دنیای من دنیای او هر کدام یک چیز هستش حرکت در یک مسیر با افکار متفاوت دنیای من چیست دنیای او چیست ترس من چیست ترس او چیست ملاحظات من چیست و ملاحظات او چیست بازی ها کجا هستن لذت های مشترک هیجان ها علایق مشترک می نوشید و می گریست و من متحیر مرا می بیند؟ مرا درک می کند؟ او را درک می کنم؟ مشکلاتش را می فهمم؟ شرایطش را درک می کنم؟ شرایطم را درک می کند؟ اشتراکمان انتظار انتظاری که فرسوده مان کرده است انتظار مانند انتظار فرج شده است شاید این هفته بیاید شاید این ماه بیاید شایدها و بایدها سراب در آرزوی رسیدن به سراب درد دارم ناله می کنم دردم را نمی بیند ناله ام را نمی شنود درد دارد دردش را می بینم دردش را حس می کنم گریه اش را نفهمیدم تا روزی که خودم گریستم این است داستان زندگی روابط انسانی پیچیده است این روابط انسانی اونقدر که شاید روزی همه آدم های دنیا بنوشند و بگریند او نوشید و گریست من می نوشم ومی گریم او باز هم می نوشد و باز هم میگرید عشق است شهوت است هیجان است حشیش است ویسکی است درد هر کس چیزی است درد من چیست؟ درد او چیست؟ پایان




0 Comments:

Post a Comment

<< Home

........................................................................................